Als u reclame wilt maken voor uw bedrijf komt grafisch ontwerp aan bod. Het samenstellen van bijvoorbeeld een folder, draait niet alleen om de inhoud. Een logo met bedrijfsnaam is niet per definitie een goed logo. Een grafisch ontwerper kan u helpen, om producten de identiteit van uw bedrijf te geven. Dit is van belang om duidelijk te communiceren naar klanten en potentiƫle klanten.

Grafische vormgeving is niet alleen iets van deze tijd. Al in het begin en midden van de vorige eeuw zette bekende Belgische ontwerpers als Raymond Van Doren en Rik Rappoort dit vak in ons land op de kaart. Waar vroeger alleen getekend werd, zijn tegenwoordig de mogelijkheden van grafisch ontwerpen eindeloos met de komst van moderne techniek.

Zet uw bedrijf op de kaart met een passende huisstijl

Een duidelijke en unieke huisstijl voor zowel uw bedrijf, als voor uw website zorgt voor herkenning van uw merk of organisatie. Het moet het imago en de identiteit van uw onderneming uitdragen en daar komt veel bij kijken. Alleen professionele grafische ontwerpers, die dit vanuit ervaring en creativiteit benaderen, kunnen het ontwerp tot een goed einde brengen.

huisstijl ontwerpen

Uniformiteit in communicatie naar klanten

Een goed grafisch ontwerp draagt bij aan de uniformiteit van uw bedrijf en leidt uiteindelijk naar herkenning. De huisstijl kan daar de basis voor vormen, maar ook op een logo kun je andere grafische producten afstemmen. Natuurlijk is het aan de ontwerper om u mee te nemen in de wereld van de grafische vormgeving en is er altijd ruimte voor de uw wensen.

Wie streeft naar uniformiteit moet ook andere communicatiemiddelen, zoals briefpapier, visitekaartjes op elkaar afstemmen. Letterlijk moet de stijl van uw huis worden doorgevoerd in alle communicatiemiddelen, waarmee u de buitenwereld laat zien wie u bent en waar u voor staat. Zo moet de huisstijl bijvoorbeeld worden doorgevoerd in de website, flyers, posters, autostickers, advertenties en social media.